2021. december 31. 09:21 - Mattyen

14

28/2

Üdvözlöm a legújabb, és legfiatalabb követőmet !

2012-ben ismertem meg a Mestert, Kriszta nénit már akkor ismertem amikor ide jött tanítani az akkor még Ward Máriának nevezett mai Páduai Szent Antal Alapfokú stb. Iskolába.

A Tóth gyermekek mindegyikével jóban vagyok. Sajnos van egy testvérük akit ők sem ismerhettek, viszont cserébe van 3 csupaszív, jó fej srác + egy legnagyobb bolondos nővér Tozsi személyében.

Nem csoda hogy 2 ilyen szülőnek ilyen gyerekei lesznek. Nagyon fontos a családi háttér, hogy ki honnan jött, mit hoz otthonról. Tóthék csak jót. Persze nekik is vannak hibáik, de az hogy engem úgy fogadnak el ahogy vagyok, és soha egy rossz szót nem szóltak sem a Tozsi sem a Pali sem a Kittó, Mátéka meg végképp, az nekem a világ összes pénzénél többet ér !


Nagyon sokat tudnék még írni hogy melyiküket mikor ismertem meg. Hogy a Tozsi miatt szerettem meg a Nyári gyerekek című nagysikerűt, a Pali miatt maradtam Pali. A Kittótol és a Gogától tanultam meg hogy hogyan kell alázatosan sportolni. Kapusként gondolkozni kosárlabdában.

Na és persze nehogy kimaradjon Mátéka akit elsős kora óta edzek, és ő is edz engem, mert az életre nevel, ráadásul megtanított Puska Nyuszi Répázni, ami sokkal menőbb mint a Kő Papír Olló. Köszi Máté ;) !

A tegnap esti beszélgetés is nagyon sokat jelentett, amit a kocsi hátsó ülésén beszéltünk. A múlt az elmúlt csodálatos emlékeim vannak. Kosártáborok, Edzések, Meccsek, Matrica gyűjtemény, Fifázás, Ötölőzések, Dobble, Gru, 1v1, VII. Manninger Gábor kosárkupa és Szent Adalbert központ amikor egy családi Gyémánt lakodalom részese lehettem mint pincér még 2014/15-ös szezonban. Mint látszik elég szorosnak mondható a kapcsolatom Tóthékkal.

Kriszta nénitől megtanultam hogy hogyan lehet tanárként/edzőként egyszerre szigorúnak és humorosnak lenni. Mert ugye kell a jó zsaru rossz zsaru szerep, de van amikor egyedül van az ember.

A Mestertől hogy mit kaptam ?

Mindent IS. Ő találta ki a legfontosabb dolgot az életemben 2014.IV.26-án !
Azóta már 7 / CR / alkalommal megrendeztük. Az eleje óta hitt bennem és támogat a maga módján.
Nem miatta fogok zsákolni, nem a Molnár Andris miatt, és nem is a Papa miatt. Ők nagyon sokat tettek hozzám, de nem ők csinálják meg helyettem a 15 hetes ugróprogramot. De ők hittek/hisznek bennem, és ez nagyon sokat számít, mert 2011-ben kezdtem kosarazgatni. 100 büntetőket dobáltam otthon. 18/100 volt az első és a 32/100-nak már úgy örültem mint az ovis kisgyerek amikor kap még egy adag tejbegrízt. Szépen lassan lett 40, aztán 50, aztán 60. A rekord 78 asszem, de már elég rég nem dobtam 100-at. Mert tudom hogy hiába dobtam tavaly 27-et zsinórba, meccsen kell bedobni azt amit kell. NBII-es karrier csúcsomat a HIT gyülekezete ellen szereztem. A Mester hitt bennem, és kezdő voltam. Úgy érzem rá szolgáltam a pozícióra 12 ponttal, és jó pár assziszttal amivel az öcsémet tömtem ki. Így ketten együtt 30 pontig jutottunk úgy hogy 5 az öt ziccere/középtávolija mellett 8/12 büntetőt dobott. Ami 66.666 ~ 67 % ami annyira nem jó de azért már egész elfogadható, és nem 4 ponttal kaptunk ki. https://img.hunbasket.webpont.com/pdf/x2122/hun3koa_1502.pdf Egészen a 25. percig vezettünk 41-40 volt az állás. 2 és fél negyed alatt dobtam 12 pontot, mert szerettem volna bizonyítani hogy méltó helyem van a kezdő5-ben ! Szerintem sikerült. 66-79 lett a vége, ami 13 / Marci mezszáma / pont különbség.

Bármit is hoz a jövő, én nyugodt vagyok mert tudom hogy  Mátékával egy csapatban fogok játszani bárhova is igazolsz, a Palihoz hasonlóan ;) ! Mert a Manninger kupákon mindig ott leszel ahogy eddig is mindig ott voltál !

https://www.youtube.com/watch?v=apm-PSGGZjk

Az eddigi mezszámaim :

Silhouettes - 12 - első szezonom 2013/14

S.O.S. Ft. Aloe Blacc 11 - 2014/15-től egészen a 2019/20-as szezonig

The Days - 7 - HG Media a Mesterrel, és karrier csúcs Pest megyében a Hernád ellen / 26 pont /

Feeling Good - 17 / 10+7 / Messi+CR / Without You + The days - 2021.04.23. óta Róka Fanni <3 !

Ami pedig még várat magára hogy teljes legyen a kép az nem más mint :

68 - 4*17 azaz Feeling Good Feeling Good Feeling good Feeling Good !


Vigyázzatok magatokra, jövőre folytatjuk !

Minden jót mindenkinek, én még megyek futni az Emmával és a Lacival is, utána társasozás Pilisszentivánon unoka öcsi/huginál és jöhet a 2022 !

1:26:34-nél tart a lista ahogy ezt leírtam, csekkoljátok le ;) !


Budapest Újra Éhezni Kezd ;) !



2 + 5 = 7 * 2 = 14 + 3 = 17 + 6 = 23 + 15 + 15 + 15 = 68    <3




Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mattyenblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr2416799686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása