2020. március 19. 23:38 - Mattyen

A COVID-19 pozitív hatásai

Nem hittem volna hogy egy világjárvány miatt fogom újrakezdeni a blogomat.
Sajnos nagyon rossz a helyzet, főleg Olaszországban. 3405 halott van, úgy hogy sajnos ez a szám még folyamatosan emelkedik, és már a Kínai Hubei tartományt is beelőzték ahonnan a vírus indult.
De mint tudjuk minden rosszban van valami jó. Ma felmentem a bányába, és futó, kutyát sétáltató emberekkel találkoztam. Sokan kertészkednek, vagy sütögetnek, esetleg előveszik a léceket amikre egy éve azt mondják hogy majd holnap lefestem. Beszélgettem az emberekkel akikkel max egy Helló hogy vagy ? Kösz jól ! szokásos párbeszéd szokott lefolyni. Természetesen betartottam a kellő távolságot. Aztán felhívtam a budapesti ismerőseimet, hogy velük mi a helyzet. A Regnumosokkal csináltunk egy Facebook csoportot, ahol nemzetközi Honfoglalózás folyik. Hiszen Goga Németországban ragadt, míg Géza Olaszországban van.
Az embernek mindig arra van ideje amire szeretné. Ez igaz de nehezen ismerjük el. Viszont az embereknek a mai rohanó világban nincs ideje túl sok mindenre. A munka a családtól veszi el az időt. Hát most határozatlan ideig mindenkinek sok ideje lesz. Home office, iskolásoknak Kréta program. Tehát használjuk ki az időt, és töltsünk minőségi időt a családunkkal. Kertészkedjünk, dolgozzunk a ház körül, szedjünk szemetet, és persze sportoljunk. Mindegy hogy futunk vagy biciklizünk, vagy csak sétálunk, de tudjátok ép testben épp hogy élek. Kitartás mindenkinek, főleg az olaszoknak, de az egész világnak hiszen a világjárvány az mindenkit érint. Bár Oroszországban nincs halott. Putyin tud valamit ? Kitartás Mindenkinek. Mossunk kezet, és ne menjünk max. boltba. Viszont használjuk ki az időt ! Világbéke !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mattyenblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr6415537074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása