2021. április 26. 07:02 - Mattyen

MI nden össze + függ MI ndennel !

Meg Fox lepődni azt garantálom. Ave Caesar, dícsőség és kondi ;) !

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mattyenblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr10016513052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekem28 2021.05.05. 15:25:35

Talán nem fox hinni nekem, de nem véletlen, hogy ez nekik pont a 22-ik vereség.. Elvileg a mezszámom is az lesz mire megérkezik.. Azon a napon születtem, ez volt az első mezszámom is még Janó bá kosáredzésein. Aztán pont a Cavs miatt kezdtem el anno követni az NBA-t.. Arról ne is beszélünk, hogy a 22. vereség valakinek a 17. győzelem. Írom én ezt harmadikán ami a kettes számrendszerben mégis csak nagyon szép, na de mi marad lennt? Vajon miért az a nevem ami? Egy ember biztosan tudja, csak az tudja aki ért mindent is :D
süti beállítások módosítása